Printersystemer for kundetilpasset merking

Dato: 04/10/2015

Printersystemer

HellermannTytons printersystemer gjør det enkelt å merke ledninger, kabler, komponenter og annet utstyr.
Spesielle etiketter  og merker for alle typer industrielle applikasjoner, kan nå produseres på stedet ved behov.

Behovet for å enkel og effektiv merking av utstyr, ledninger og kabler, er et økende krav på tvers av alle bransjer. Å jobbe med eksterne leverandører av merking, betyr ofte lange leveringstider og høye kostnader for å spesialtilpasse etter dine behov.

Etter over 70 års erfaring innenfor identifiserings-bransjen, har HellermannTyton utvidet og optimalisert utvalget av produkter for å gi kundene fleksibel og enkel tilgang til printing av topp kvalitet på stedet – kun  ved kun noen tastetrykk.

HellermannTyton spesialiserer seg på produktløsninger som er utviklet for å tåle varme,
UV-stråling, kjemikalier og manipulering.  Dette gir kundene den fleksibiliteten de trenger, for å skreddersy merkeløsninger og  innfri kravene fra sine kunder.

Vårt mål er å gjøre det så enkelt som mulig for våre kunder å produsere merking av den høyeste kvalitet, og på en enkel måte. Vi tilbyr et komplett utskriftssystem, og er stolte av vårt gode rykte for service og support, uansett hvor våre kunder trenger det.

HellermannTytons merkeprodukter består av termoprintere for både ensidig og tosidig utskrift, for å skrive på krympeslange på stige og rull, kabelmerker på stige og rull, skiltetiketter og selvlaminerende etiketter.  Mer om vår termoskriver TT430 for små og mellomstore volumer,   og vår termoskriver TT4000 - for store volumer

Vi kan nå også tilby M-BOSS Compact, den mest stillegående og avanserte printeren for rustfritt, syrefast stål, der tegnene blir preget ned i skiltet. Som HellermannTytons termoskriver, fungerer også M-BOSS Compact med den nye programvaren TagPrint Pro 3.0

Vil du ha en demonstrasjon av våre printersystemer -  kontakt oss!  Kontaktpersoner

Oslo, 5 oktober 2015