Vil du ha demonstrasjon av M-Boss Lite?

Dato: 19/08/2012

Formula Innovation

Vi besøker kontinerling utvalgte kunder for demonstrasjon av M-Boss.
Har du sett M-Boss Lite, det siste tilskuddet av merkemaskiner for preging på stålskilt?

Interessert?

Ring oss 23 17 4 00 eler send en mail til marketing@HellermannTyton.no og vi tar kontakt for nærmere avtale.

Det nyeste tilskuddet i M-Boss familien: M-BOSS Lite

er den ideelle maskinen for preging av rustfrie stålskilt ved små og mellomstore volumer.

Maskinen kan plasseres og flyttes lett pga hendig størrelse og lav vekt.

Vil du ha demonstrasjon? Kontakt oss gjerne!

M-BOSS systemet består av en elektrisk drevet pregemaskiner som kan merke opp til 24 tegn på 5mm høye merker i rustfritt stål. Merkenes spesielle design gjør at to stålbånd kan tres lett gjennom merket og deretter festes på kabler, rør eller annet utstyr som brukes i omgivelser med høye mekaniske og kjemiske krav. Offshore - Petrokjemisk industri - Skipsbygging - Jernbane - Gruver, m.m.

Merkene mates inn i pregemaskinen ved hjelp av ladekassetter og etter ferdig pregingsprosses vil merkene også automatisk bli plassert tilbake i samme kassett. Montøren kan da velge mellom å ta med seg kassettene og merkene direkte videre for montering, eller legge merkene i egne forpakninger. Kassettene leveres ferdig med blanke stålmerker og de kan også lett fylles opp igjen med løse blanke merker. Kassettene inneholder 10 merker hver og maskinen kan mates med 20 slike kassetter på en gang. Pregehastigheten pr merke er 10-15 sek avhengig av antall tegn som skal preges.

M-BOSS er både enkel å installere og i bruk. Maskinen drives kun på strøm fra et vanlig kontoruttak, og via USB eller RS232 kobles maskinen mot en bærbar eller stasjonær PC. Ved hjelp av et enkelt og brukervennlig windows-basert program kan man lett hente merkedata direkte fra exelfiler, registrere nye merkedata og evt bearbeide merketekstene før man preger de ut på M-BOSS maskinen. M-BOSS maskinen er også utstyrt med et frontdisplay som hele tiden viser den aktuelle teksten som preges. I tilegg følger det også med et standard tastatur hvor man kan manuelt taste inn ønsket tekst og deretter prege ett og ett merke uten behov for PC.

Siden selve merkingen gjøres ved hjelp av preging, vil det ikke forekomme noen form for produksjonsavfall eller metallstøv. I tillegg til at maskinen gir fra seg minimalt med lyd gjør dette at

M-BOSS maskinene kan plasseres hvor som helst hvor man måtte ønske.

HellermannTyton AS - August 2011

Update: 15/06/2019 © HellermannTyton 2019