Helawrap: Den raske og enkle løsningen på kabelkaos!

Dato: 28/02/2006

Helawrap fra HellermannTyton er den ideelle løsningen for bunting og beskyttelse av kabler og ledninger i industrielle så vel som i husholdnings- og kontorapplikasjoner.

Takket være den spesielle profilen og det hendige monteringsverktøyet kan Helawrap monteres raskt og enkelt. Det unike designet tillater brukeren å avgrene kabler hvorsomhelst langs kabelbunten. Helawrap kan også tas av og settes på igjen så ofte det er påkrevet. Ved hjelp av medfølgende verktøy trekkes Helawrap over ledningene etter glidelåsprinsippet!

Helawrap leveres i mange forskjellige farer, i et stort antall størrelser som dekker de fleste standardapplikasjoner. Et hendig monteringsverktøy følger med i hver pakke.
Med TV, datamaskin, printer, Xbox, høyttalere, dvd, video og en rekke andre ting i stuen, blir ledningsrotet ofte langt og skjemmende. Med Helawrap fixer du problemet lett!

Leveres i 2 pakningsstørrelser, 25 meter for industrielle applikasjoner, og praktiske 2-meters lengder som er spesiellt egnet for husholdnings- og kontorapplikasjoner.

HellermannTyton AS

Update: 15/06/2019 © HellermannTyton 2019