Kunden i sentrum: Positive tilbakemeldinger fra fornøyde kunder

Dato: 21/11/2016

Kunden i fokus: Positive tilbakemeldinger fra fornøyde kunder

I 2016 foretok HellermannTyton en stor kundeundersøkelse, hvor virksomheter i 17 europeiske land deltok. Formålet med undersøkelsen var å avdekke våre styrker og svaktheter, hva er våre kunder mest fornøyd med, og hvor har vi forbedringspotensiale.


Vi er både stolte og glade over at 97 prosent av respondentene i 17 land svarte at de uten tvil kan anbefale HellermannTyton som leverandør.  Og responsraten på tvers av alle bransjer og land var respektable 17 prosent.

Stephan Jungermann, salgs- og markedsdirektør i HellermannTyton GmbH er mektig stolt: "Den svært positive responsen fra våre kunder bekrefter at det er to ting som er viktig for å lykkes i markedet: Kvalitetsprodukter og god kundeservice med kunnskapsrike medarbeidere.

Produktfokus og innovative løsninger har kjennetegnet HellermannTyton internasjonalt  i over 80 år, og engasjerte og kunnskapsrike medarbeidere har vært og er viktige aspekter for å lykkes.

Kunden i fokus: Positive tilbakemeldinger fra kunder

"De ansatte er vår største ressurs. I produktutvikling, og mht. kunnskap om markedet.  Typisk HellermannTyton er også å jobbe i team med våre kunder og utvikle effektive løsninger" sier Jungermann etter resultatene fra den store kundeundersøkelsen.

For å illustrere at vi setter pris på utfordringene våre kunder gir oss, tilbyr vi nå innsikt i produkter og løsninger som engasjerer våre medarbeidere.

I den første episoden av vår nye online-serie 
HellermannTyton INSIDE" beskriver produktsjef James Orsini, hvordan et gjennomtenkt kanalsystem kan bidra positivt til installatørens arbeidsdag.

Hold kontakt med oss!


Update: 20/05/2017 © HellermannTyton 2016